- L’empresa ha augmentat la plantilla en més d’un 30% el darrer any.
- Des del seu naixement el seu creixement al sector de la distribució ha anat en ascens.
Han passat només vuit anys des que Plenoil va obrir la seva primera estació de servei i aquest 2022 ha aconseguit posicionar-se com l’empresa no tecnològica que més ha crescut a Espanya en els últims deu anys. La seva plantilla ha augmentat més d’un 30% per fer front a nous reptes que ubiquin l’ empresa a l’avantguarda del combustible low-cost.
Tot i el pas dels anys, l’objectiu continua sent el mateix: proporcionar als clients combustible de qualitat al millor preu. A més, la companyia vol acostar-se a les zones urbanes perquè el proveïment sigui còmode, senzill i segur . Gràcies a això, la llibertat de moviment queda garantida i des de Plenoil s’assegura que tots els ciutadans tinguin autonomia per desplaçar-se al preu més baix i amb la major qualitat.
Per què ofereixen el millor preu?
El funcionament de Plenoil està basat en la senzillesa. Gràcies a l’eliminació de costos innecessaris ia la seva estructura ajustada pot oferir el preu més baix tenint present la qualitat.
La qualitat és un altre dels elements essencials per a la companyia. Treballen amb els principals operadors petrolífers del país. Un cop l’empresa que subministra el centre logístic afegeix els additius corresponents recomanats per experts, en aquest cas HQ300 i HQ400 .
La forta estratègia de Plenoil està recolzada per un pla d’expansió ambiciós que té fixat l’objectiu d’aconseguir 300 estacions de servei per al 2024. “Oferir als clients un servei còmode, automatitzat, de qualitat i amb el millor preu. Estem convençuts, ara més que mai, de l’èxit del nostre model de negoci ”, recalca el CEO de Plenoil, José Rodríguez d’Arellano.