Plenoil va celebrar el passat divendres 3 de març la seva II Convenció Internacional. En l’esdeveniment, el CEO de la companyia, José Rodríguez De Arellano, va donar a conèixer tots els resultats del passat 2022 i va establir els objectius per aquest 2023.
L’empresa ha experimentat un creixement exponencial respecte a l’any anterior, amb un augment en la venda de litres que ha arribat als 692 milions de litres i amb una facturació propera als 1.000 milions d’euros. Els excel·lents resultats els han permès fixar-se objectius encara més alts i continuar apostant per un equip humà encara més gran. Rodríguez de Arellano va recordar en la comunicació dels resultats que les claus de l’èxit de la companyia són l’esforç i el treball en equip, sense oblidar els objectius comuns des de tots els departaments. A més, es va donar a conèixer dos departaments de nova creació: comunicació i sostenibilitat. La creació d’aquestes dues noves àrees obre camí a una nova era a Plenoil centrada en el futur de la companyia, amb l’objectiu de continuar creixent i oferir sempre el millor preu sense renunciar a la qualitat.
Ambdós departaments tenen com a objectiu fer que l’empresa sigui més gran i oferir prestacions essencials per a qualsevol companyia internacional.
Cultura Plenoil
Plenoil és líder en el sector de les estacions de servei de nova generació. Amb l’obertura el 2015 de la seva primera estació de servei, l’empresa neix amb l’objectiu de fer que l’ompliment de combustible sigui segur, còmode, automatitzat, de qualitat i amb el millor preu. Per fer-ho possible, posa a disposició dels seus clients estacions de servei automatitzades que ofereixen carburants de la màxima qualitat i que compleixen amb la normativa mediambiental vigent.